Αυστηρή προϋπόθεση της μελέτης ήταν η χρήση σταμπωτού δαπέδου, χωρίς να απαγορεύεται η διατήρηση των υπαρχόντων κατά τόπους στρώσεων από φυσικούς λίθους. Η όλη σύνθεση στηρίχτηκε στη δημιουργία ξεχωριστών χώρων μέσα στον ίδιο τον εκκλησιαστικό περίβολο, οι οποίοι διαφοροποιούνται αισθητικά, λειτουργικά και εννοιολογικά. Επιλέχθηκαν διαφορετικά μοτίβα σταμπωτού δαπέδου και διαφορετικοί χρωματισμοί αυτού, με καθαρά συμβολικό περιεχόμενο και έντονες θεολογικές αναφορές που ελάχιστα ή καθόλου έγιναν κατανοητές. Τις νοηματικές σημασίες της μελέτης υποστηρίζουν οι άξονες κίνησης κι εφαρμογής των υλικών κατά τη διάρκεια της ημέρας και οι φωτεινές πηγές τη νύχτα, μέσω των κατάλληλα τοποθετημένων φωτιστικών δαπέδου. Ως κεντρικό σημείο αναφοράς διατηρήθηκε ο υπάρχων Ιερός Ναός.
|